[Epitesz-barkacs] penesz a padlon

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Ápr. 30., Cs, 14:54:14 CEST

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2009.04.30. 12:43:34 +2h-kor írta:

> Szervusz Mágus!

> Alját, oldalát bórsóval, majd lenolajjal. Teteje csak padlóolajjal van
> lekenve.
>
> szia: Balázs
********
Bóros favédőszer (Összetétel: bór-só /nátrium oktaborát/). DIN 68 800 szabványnak megfelelő, gomba és rovarkárosítók elleni megelőző favédelemre ...

ez (szerintem) jó anyag lenne, viszont a  penészt nem volna szabad odaengednie

*********
a lenolaj, padlóolaj ( szerintem ) faimpregnálásra való, ami a pórusokat eltömi.

ha meg a pórusokat eltömítem, az olyan, mintha akár linóleumot tennék rá
--------