[Epitesz-barkacs] idozitett kenyersutes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Ápr. 30., Cs, 18:42:39 CEST

> szepygab
> http://www.foszakacs.hu

Erről jutott eszembe, hogy ezt megkérdezzem, tehát főleg tőled.

Van a mezei kenyérsütőgép (tudom, gagyi... de most nem ez a téma). Van
rajta lehetőség, hogy időzítve induljon. Be kell tölteni mindent, mintha
most kezdeném, csak az nem világos, hogy mi lesz abból a tésztából, amit
majd csak órák múlva kezd el megművelni a masina.

Nem próbáltam mondjuk ki, megérne egy kísérletet, hogy vajon előre
összekeveri azért, vagy ott áll a liszt a vízben moccanatlanul, és majd
valamikor órák múlva nekiáll kavargatni... mi lesz ebből? Működik ez?

Persze gondolom nem csinálták volna meg időzíthetőre a masinát, ha nem
működne, sőt, olvastam is, hogy van, aki szeret a friss kenyér illatára
ébredni, ez meg nyilván időzített módon megy, de lehet, hogy ő nem egy
ilyen előre bekevert, bolti lisztet használ, amiben az élesztő is benne
van... (Erre is mondom, hogy nyilván nem az a minőség, mint amilyen
kenyeret egy profi tud sütni a maga által összeállított anyagokból..., de
ez most ne legyen inkább téma. Nekem ízlenek ezek a készen bekevertek.)