[Epitesz-barkacs] idozitett kenyersutes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Ápr. 30., Cs, 19:48:28 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> és a kavarólap vagy kavarórúd is belesül?
> (tehát a sütés után lehet csak kiemelni?)

Hát igen, ezeknek a masináknak ez a hátrányuk. De nem probléma, megfogom
az edényt egy hőszigetelő kesztyűvel, és pár mozdulattal kirázom a
kenyeret belőle. Az alja sajna lyukas lesz, ami akkor hátrány, amikor
felszeletelem. Oda érve a kenyér sérült lesz.

Ahhoz lusta vagyok, pedig van rá mód, hogy csak kelesztésre hasznájam,
aztán kiszedjem a tésztát és veknit formálva belőle berakjam a sütőbe.