[Epitesz-barkacs] csoellenallas es szivattyu

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 1., Szo, 22:04:21 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Én még életemben nem találkoztam rossz szomszéddal, mindegyikkel
> teljesen jól kijöttünk.

Szerencsés ember vagy, de még hosszú idő áll előtted.

Csak az elektro listán egy rahedli rossz szomszédságról esett már szó, és
annak a mindenféle trükkjeiről, hogy vagy a hangkeltő berendezést hogy
lehet kilőni, vagy magát a szomszédot. :-)

A magánismeretségi körömben is volt már jópár. Újabban nekem is a
buszmegálló ügyben. Itt meg most ez a kútügy.

Azért azt kívánom, hogy ne legyen sose konfliktusod a szomszédaid
egyikével se.