[Epitesz-barkacs] csoellenallas es szivattyu

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Aug. 1., Szo, 22:07:36 CEST

jhidvegi írta:

> Szerencsés ember vagy, de még hosszú idő áll előtted.
>
> Csak az elektro listán egy rahedli rossz szomszédságról esett már szó,
> és annak a mindenféle trükkjeiről, hogy vagy a hangkeltő berendezést
> hogy lehet kilőni, vagy magát a szomszédot. :-)
>
> A magánismeretségi körömben is volt már jópár. Újabban nekem is a
> buszmegálló ügyben. Itt meg most ez a kútügy.
>
> Azért azt kívánom, hogy ne legyen sose konfliktusod a szomszédaid
> egyikével se.

Ingatlan vásárlásnál körültekintőnek kell lenni, elbeszélgetni a
szomszédokkal is, és komoly szerepet adni a szomszédoknak a vásárlási
döntés meghozásában. Szerintem nagyon sokan úgy vesznek ingatlant, hogy
nem is tudják, mifélék laknak körülöttük.

--
http://polleninfo.hu/
Minden, ami pollen. Heti SMS, vagy e-mail pollenjelentés.