[Epitesz-barkacs] csoellenallas es szivattyu

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 1., Szo, 22:18:43 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Ingatlan vásárlásnál körültekintőnek kell lenni, elbeszélgetni a
> szomszédokkal is, és komoly szerepet adni a szomszédoknak a vásárlási
> döntés meghozásában. Szerintem nagyon sokan úgy vesznek ingatlant, hogy
> nem is tudják, mifélék laknak körülöttük.

Ebben lehet, hogy igazad van, nincs benne gyakorlatom. Az elmúlt jópár
évben körülöttünk 3 szomszéd is megváltozott, ezek nem ezt a gyakorlatot
követték. Kettővel jó a viszony, a harmadikokkal (ott több család van) nem
az igazi, max közömbös. Elég keveset tudunk egymásról, ritka, hogy szót
váltunk, de ez generációs probléma is lehet. A fiatalok általában nem
keresik az öregek társaságát, és ez érthető is, meg hát én is hasonlóan
voltam régen ezzel.