[Epitesz-barkacs] ablak festes-csiszolas

Tanács Dávid tanacsdavid at sosperec.hu
2009. Aug. 2., V, 14:52:55 CEST

Szia!

> ha jól értelmezem:
>
> a tüzéptelepen vehető nejlonzsákos meszet veszel,
>
> a meszeléshez kellő sürüséget úgy szoktam figyelni, hogy
> az ujjamat a mészbe mártom, és akkor jó, ha
> a köröm alakja felismerhető, de a bőr/köröm szine
> már nem látszik (az fehér lesz)
>
> ehhez képest az állag ennél is sűrübb?
> a nejlonzsákban megvett mészhez mennyi trisót kevertetek?

En kozvetlenul meszoltotol vettem, a leheto legfinomabbat, amit
festeshez ajanlott. Nem higitottam, csak adtam hozza a trisot. Pontos
aranyra nem emlekszem sajnos, de kisse suru tejfol allag kell, ha a
trisot erzed benne kristalyosan, ugy jo.

Most gugliztam egyet, mész+trisóra keresve a masodik talalat
mész:trisóra mond kb. 5:1 arányt.

david
www.steamfactory.hu