[Epitesz-barkacs] csoellenallas es szivattyu

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Aug. 2., V, 11:10:31 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.08.01. 22:18:43 +2h-kor írta:

> [...]

akkor alig tudsz új helyet keresni magadnak, mert minden esetben érdekek sérülését
okozhatod

pl. a szomszéd szeretett volna áron alul hozzájutni a házhoz, hogy a 2 telek
összenyitható legyen, és ha a tulajnak ez nem tetszett, és neked adja el,
egy hulye szomszédod bárhol lesz (lehet), amíg az el nem költözik.

nem hinném, hogy valakinek az érdeksérelme nélkül sikerülne házat venni,
magyarországon

a telkeden a kocsibehajtódat valaki teherautóval rendszeresen elzárja

új tulajként  rájössz, hogy kié a teherautó, becsöngetsz hozzá, hogy
a kocsibehajtós rendszeres eltorlaszolását a későbbiekben hagyja abba
(3 házzal arrébb lakik, és 2 egyéb autója parkol a környéken kocsibehajtók
előtt is)

válasza: a Mariska néni megengedte (a régi tulaj 10éve meghalt anyja)

a Mariska néni 10 éve meghalt és a fiától vettük, tehát a Mariska néni
szóbeli hozzájárulása megszünt, ma a mienké, mi meg kérjük, hogy...

válasz: az egyébként is közterület, odaállhatok ahova akarok

a KRESZ-ben benne van, hogy a kocsibahajtót szabadon kell hagyni
tehát továbbra is sziveskedjék

válasz: azt  meg lesz..rom

(ez a fazon egyébként magyar volt)

másnap az útpadkára 2 vascső leverve, meg egy lánc

a pacák más ajtót torlaszol el, de annak a tulaja a teherautósnak szólni nem mer
szólni (a teherautós haverja pártfunkci), nekem jön, elmagyarázom, az megérti

a teherautós meg dudál, káromkodik, a kocsijából üvölt, a fél utca befosva

tábla kerül a láncra, "köszönöm, hogy a kocsibehajtómat szabadon hagyta
a ...  rendelet ... paragrafusa szerint"

3 hét alatt a fél falu arra sétált vasárnaponként, megállt előttünk rendőrautó,
munkásőrség, az utcabizalmi, a kerületi Tanács párttitkára, ügyészség,
szóval minden megmozdítható hatalmasság

utána lánc levéve,  2 - 3 évente a környéken friss "leszarom" stílusú új
tulajdonos cserélődött, ilyenkor ki kell tenni a táblát pár napra, és megoldódik

A falka tagjai, (vagyis az énállapotok) egymással sajátos, egyedi alakzatokba rendeződnek

ha egyszer elérjük, akkor a ma kisembere nem érzi úgy magát, mint a baromfiudvar csipkedési sorrendjében a legutolsó: akit mindenki csíp....

most ezért ne vegyem meg a házat, mert a harmadik szomszéd leszarja a rendeleteket?
találsz olyan falut, ahol nem szarják le a rendeleteket?