[Epitesz-barkacs] tető dőlés

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Aug. 3., H, 12:36:05 CEST

>ha jol ertem, a szarufak haromszogei altal alkotott sikok nem fuggolegesek?

igen, pontosan.

>egyreszt azt gondonam, hogy egy kesz tetot centikkel megmozditani nagyon
>durva.

szerintem is, de már csináltam ilyen hasonlót. egy kb. 20 cm-re dőlő
téglakerítést nyomtunk vissza hidraulikus emelőkkel és alábetonoztunk, azóta
is jó.ezért gondoltam, hogy mit nekem egy tető.... :)

>masreszt a feszulo hiltiszalag talan meg durvabb.

valszeg megnyúlni nem fog, de még vennem kell és rögzíteni rendesen is azt
amit az ácsok lehagytak.

itten van egy gyors rajz a tetőszerkezetről:

http://telectronic.hu/lomtar/100_2653.jpg

>en megprobalnam a mostani helyzeteben rogziteni.

igen, erre jutottam én is, mert megmértem több ponton is a tetőszerkezetet
és pl. a hátsó részen az egyik szarufa 13 cm-t dől, szarufa távolságok alul
és felül 1-4 cm eltérésekkel vannak.
szerintem ez már új korában is ilyen lehetett csak akkor mivel abbamradt a
tetőtér így nem foglalkoztam vele.

szóval kb. ezért utálom az ácsokat és minden iparost mert szemét tróger
munkát hagy maga után. ha mostani élettapasztalatommal fiatalabb lennék 9
évvel akkor az ács néhány 10e ft-ot kapott volna ezért a szarért vagy rendes
munkát hagy maga után, ha rendes pénzt akar...

>az ablak befer, csak ketoldalt lesz ket ek laku luk? tegyel a szarufa
>hatara >lecet ami jol all, ahhoz mehet a gipszkarton. az ablak feloli ele
>ugyis az ablak >tokjan a horonyba kell menjen.

az ablakok még akkor lettek beépítve amikor a tető készült így a
helyezetükön már nincs mit változtatni.

a léccel az a baj, hogy a szarufa és a horony közötti távolság 2,5 cm és 1,5
cm között változik na ezt kell hézagolnom több ablaknál is...
így vághatok 1.5 1.8, 2.3 cm-es léceket, mintha nem lenne jobb dolgom...

<off>
szóval a b..... k...... an.... az összes szemét iparos kontárnak
</off>

na az előbb még az internetem is rossz volt....
se levél küldés, se ftp, néha egy egy ping jutott célba.
biztos behalt valami router, mint a vihar idején.

időnként kb. ezért akadok ki ezen a világon, hogy minden egy kisebb vagy
nagyobb rakás szamóca :).