[Epitesz-barkacs] fantasztikus :-)

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Aug. 6., Cs, 10:49:07 CEST

köszönöm a házi vízművel kapcs. magánlevelekben kapott címeket

no, a praktikerben  bruttó 31 490 Ft
http://www.fotexnet.hu/praktiker_aruhaz_s225/page/item/463477/hazi_vizmu_hw_601

egy számomra tömegközlekedési okokból könnyebben megközelíthető
helyen ma reggeltől 10db HW601-es 14990 Ft-ért létezett
frissen akciózva (ugyanabban az Auchan-ben, ahol 2 napja
majdnem ennyiért a tartály nélküli Jet601 nem volt. és a mellette
levő Brico..ban sem)

"természetesen" lecsaptam erre a váratlan 14.990-esre.

ezek után a nagy árkülönbözet miatt már nem csodálkozom azon,
hogy a kis "szakkereskedők" nem mernek raktárra kérni ilyesmit
( az egyik szakkereskedő említette, hogy ha be is szerezne 3 nap
alatt, az sokkal drágább, mint amennyiért a "nagyok" kapják)
http://www.ciao.de/Al_Ko_HW_601_112372__2554304
Al-Ko HW 601   ez olyan víztartályos nyomáskapcsolós
"  ....  von EUR 80,91 bis EUR 116,02 .... "

ezt  272 Ft/EUR számolva   22.000 - 31552 Ft között lenne
háááát elég széles a sáv ugyanazon terméknél

megnéztem a magyar árakat is, nem kell érte Bonnba utazni :-)
ezzel a 272Ft/EUR -ral számolva 55,11EUR-ért kaptam, tehát
szerencsém is volt :-)