[Epitesz-barkacs] "locsolási mellékmérő"

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Aug. 9., V, 09:44:55 CEST

mikor en utannaneztem, az jott ki, hogy meg kell felkent mernokkel terveztetni, a kivalasztott szakemberrel megcsinaltatni, a magassagos vizmuvekkel atvetetni. szumma nem lehet a cuccot 30-50ezer alatt meguszni. ebbol egyreszt tobb mint 100m3 csatornadij kijon, masreszt kicsit tobbbol lehet kutat csinaltatni.

vajk