[Epitesz-barkacs] "locsolási mellékmérő"

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 9., V, 12:49:42 CEST

vajk fekete wrote:
> mikor en utannaneztem, az jott ki, hogy meg kell felkent mernokkel
> terveztetni, a
> kivalasztott szakemberrel megcsinaltatni, a magassagos vizmuvekkel
> atvetetni. szumma
> nem lehet a cuccot 30-50ezer alatt meguszni. ebbol egyreszt tobb mint
> 100m3 csatornadij
> kijon, masreszt kicsit tobbbol lehet kutat csinaltatni.

Hát lehet. Nem faggattam ki az illetőt, hogy neki mennyibe került. De
tutira kiszámolta, mert olyan fajta, hogy mennyit akar locsolni a nem túl
nagy telkén.

Nekem más okból is az a szimpatikusabb, amikor esővíz van összegyűjtve, és
abból locsolnak. Asszem pont te jártál utána, hogy hol lehet kapni olcsón
1m3-es, használt, de tiszta ballonokat. Azóta már megcsináltad az elásott
vígyűjtőt ilyenekből, vagy még továbbra is terv csak?