[Epitesz-barkacs] Goda András <andras.goda at al-ko.hu>

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Aug. 11., K, 18:43:14 CEST

Érdekes ez a levél a sok levél címzettel együtt.

na szóval nekem is van egy ilyen 601 szivattyúm, de amikor megvettem hát nem
voltam tőle elájulva, olyan gyengén jött belőle a víz....

egy 3fázisú 1500 W motorral szerelt szivattyú kb. 3szor jobban nyomja a
vizet mint ez a 601-es kacat.

lehet, hogy engem is becsaptak és trabant motort adtak el mercedesnek ?