[Epitesz-barkacs] budafoki viztorony

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 12., Sze, 00:11:56 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> gyakorlatilag ugyanazok a gondok vannak egy 20emeletes épületben,
> mint egy hegyoldalban

Neméppen, mert a magasépület egy helyen van, egy gépészet... ezzel szemben
egy szétszórt házakból álló terület, ahol nem 60, hanem akár 500 méter is
lehet a magasságkülönbség, más lehet az ábra. Én biztos úgy állnék hozzá,
hogy más-más vízrendszere volna az egyes szintvonalak közötti régióknak.

> a 31.oldalon alul
>
> " 40-60 m-es magasságkúlönbséghez önálló nyomású övezet tartozik "

Na ez az.

> tehát pl. a Déli pu környékén a kékgolyó utcában van egy "kicsi"
> víztározó, és az az alatta levő részt táplálja
>
> a felette levő utcákat pedig egy ehhez képest 40-60m -rel magasabb
> másik kicsi tározó táplálja

Meg ez. Szóval asszem valahogy beletrafáltam.