[Epitesz-barkacs] vĂ­zcsĹ?törĂ©s :-(

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Aug. 12., Sze, 18:19:14 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.08.12. 17:19:54 +2h-kor írta:

> Ez milyen műszer? Néha én is szívesen megmérném.

egy 10bar méréshatárú, kb félcollos menettel, kb 15cm átmérővel
(  sok évvel ezelőtt került hozzám, most találtam rá újból a
ma délután a kacatjaim alatt )

egyébként
ma voltam vízszerelvényes boltban, ahol 10baros nyomásmérőt
1/4collos menettel 2ezer alatt árulnak, meg találtam a régi fajta
pvc vinilfixes ragasztós egyenes szálú csövet is,
az 5 méteres szálakat  kell kiszámolnom, hogy mennyit vegyek