[Epitesz-barkacs] TV gond

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 14., P, 17:46:33 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> az az érdekes, ha a pattogás után (tehát amikor a standby a bekapcsolt
> állapotba vált =  "zöld LED") már pattogás nélkül  tiszta a kép,
> mintha minden töketlensége elmúlt volna

Addig is, míg meg nem nézed, egy szétszedés nélküli teszt:
Tv hosszabb ideje nincs bekapcsolva, majd amikor be akarjátok kapcsoli,
előtte rászánsz pár percet, és egy hajszárítóval valamilyen résen befújsz
jó sok forró levegőt, hogy belül átmelegedjen, kiszáradjon.

Ha ezután pattogásmentes a bekapcs, akkor szinte biztos lehetsz benne,
hogy ilyen átütésesdi a problémája.

> ettől függetlenül köszi az ötletet, és megkérdezem, mi az FBS?

Tiszta, adalékmentes szilikongumi. Legalábbis így hiszem. Valszleg, ha
vennél bármilyen transzparens fugaszilt vagy ilyesmit, az is megtenné.

Az FBS-ben az is jó, hogy ez csak egy relatíve kis tubus, nem egy nagy
kartus. Szóval valszleg olcsóbb.

Ha rákened a megtalált helyre (fontos a kitünő tisztítás előtte!), akkor
meg kell várni, míg teljesen polimerizálódik. Onnan lehet tudni, hogy
nullára eltűnik az ecetszag.

Lehet ecetszag nélkül is, ez egy másik módi:
Picit kinyomsz valami apró edénybe, és felhígítod nitróval. Mindig csak
picivel, mert különben nem fog sikerülni elkeverni.
Ettől kipárolog belőle az ecetes valami. Nem igazán tudom, mi zajlódik le,
de akár folyadék állapotig hígítható az FBS nitróval. Így már ecsettel is
felhordhatod a trutyit, vagy ha kell, befolyathatod valahova, ha nem lehet
hozzáférni rendesen.

Ezt a módszert párszor használtam arra, hogy távolra elkerült,
átszellőzött gép nyákját kentem be, hogy ha akármilyen szar levegőjű
helyre is rakják, nehogy áthúzzon vagy átvezessen a szenny a nyákon. (Volt
olyan pont, ahova a 3 fázis is felment, ettől féltem a legjobban.)

És még fogom másra is használni. Pl van egy napernyő, amin sajna átesik az
eső jelentős része. Nekem meg pont arra kell, hogy ha esőben kell kint
valamit csinálni..., szóval ezt fogom vmikor ilyen nitrós szilikonoldattal
lefújni impregnálási célból. Majd beszámolok róla, hogy sikerült, ha
megcsinálom.