[Epitesz-barkacs] PVC cso tagitasa

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Aug. 14., P, 18:37:39 CEST

a vízcsőhöz való vinilfix mellett néhány szál csövet is vettem

spanyol csövet kaptam, aminek az egyik vége ki is volt tágítva
a 20-as 25-ös csöveknél 4centi hosszon van kitágítva

egy karmantyú kb 1m cső árával egyenlő, be kell tanulnom
a kitágításos csőmunkát

a 32-es meg 40-es csöveket már régebben összetágítottam,
de nem mindig volt szép az eredmény, leginkább a gázlángon
való melegítés 110-es csővel volt a legrondább :-(

láttam lópatkó alakú lágoló fejet, de az ára horror volt :-(

bár házilag össze kellene ilyet hoznom, a rézcsőforrasztáshoz
szintén kellene, barkácsötletet keresek ehhez