[Epitesz-barkacs] rozsdamentes tartályt keresek 15 BAR-ig

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 15., Szo, 14:14:52 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a 110-es PVC cső kibírja a 15bar -t

Ezt komolyan mondod? Adatlap után nem kutattam, de mértem és számoltam,
szerintem már a 8bar is jelentősen igénybeveszi, a 12-nél már lehet, hogy
van lassúfolyás. (Sőt, nem lehet, hanem biztos. A mérést hajlító
igénybevétellel csináltam, 3,4 kp/mm2-es igénybevétel tartozik a
12bar-hoz. Ettől már nem ugrik vissza eredeti méretére egy felnyitott
csődarab rögtön, ha kb 3 másodpercre igénybe veszem. Aztán lassan
visszakúszik. A kb 2,3-nál még nincs ilyen folyás-szerű jelenség rövid idő
alatt.

Ez a sárga pvc cső. Szürke most nincs kéznél.