[Epitesz-barkacs] rozsdamentes tartályt keresek 15 BAR-ig

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Aug. 15., Szo, 15:20:13 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.08.15. 14:14:52 +2h-kor írta:

> Ezt komolyan mondod? Adatlap után nem kutattam, de mértem és számoltam,
> szerintem már a 8bar is jelentősen igénybeveszi, a 12-nél már lehet, hogy
> van lassúfolyás. (Sőt, nem lehet, hanem biztos. A mérést hajlító
> igénybevétellel csináltam, 3,4 kp/mm2-es igénybevétel tartozik a
> 12bar-hoz. Ettől már nem ugrik vissza eredeti méretére egy felnyitott
> csődarab rögtön, ha kb 3 másodpercre igénybe veszem. Aztán lassan
> visszakúszik. A kb 2,3-nál még nincs ilyen folyás-szerű jelenség rövid idő
> alatt.
>
> Ez a sárga pvc cső. Szürke most nincs kéznél.

FERROPLAST AENOR 001/088 PVC XXXX UNE-EN 1452 DIAM =xxx E=xx.x PN xx PARTIDA–xxxx EQUIPO–x ...
rekalde.com/Fichero.aspx?mod=gescontenidos&sec...

mellékelek a spanyolok leírásából

persze lehet, hogy magyarhonban ilyen nincs, de amit tegnap vettem
3/4collost,  a rajta levő "ferroplast aenor" szavak alapján spanyol
találatok voltak

tehát a spanyolok tudnak ilyet gyártani