[Epitesz-barkacs] atfolyos elektromos vizmelegito

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 16., V, 16:14:58 CEST

gyapo wrote:

> Akarhanyszor lehet nyitogatni, nincs veszteseg,
> addig fogyaszt, amig a viz jon, nagyon takarekos.

Cserébe viszont legtöbbször nappali áramról megy.

Mágusnak: fürdoszobába tutira nem jó. Régebben próbálkoztam egy
10kW-ossal, az is nagyon vérszegény volt. Szerintem fürdeni minimum 15kW
kell, de ha van 20, az már elfogadható lehet. Na de ehhez meg ugye kell a
delej rendesen. 3x25A full kihasználva képes kb 17kW-ra.

Tudtommal a németeknél divat a dolog, és valszleg ki is van hozzá építve a
hálózat rendesen. Foleg, ha 1 háztartásban akár több helyen is lehet
egyszerre zuhanyozni meg mosogatni, bár az utóbbit biztos inkább géppel
csinálják.