[Epitesz-barkacs] atfolyos elektromos vizmelegito

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Aug. 16., V, 16:47:28 CEST

gyapo  <gyapo at freemail.hu> 2009.08.16. 15:48:35 +2h-kor írta:

> [...]

az átfolyósok GÁZOS deltaT=25celsius télen 30celsiusos, ha nem fojtogatom
és csak nyáron jön belőle 40 celsiusos :-(

Gyapo írta, hogy "alkalmazkodni kell hozza"

> Mi 5 eve mosogatunk vele. Az igaz, hogy
> alkalmazkodni kell hozza, mert ha 5 l forrovizben

az átfolyós elektromos
deltaT 35celsius, azaz nyáron 15celsiushoz hozzátesz 35-őt lesz 50 celsius
télen  5celsiushoz 35celsiust hozzátéve 40celsius lesz

> szeret valaki mosogatni, az ezzel nem fog menni.
> Minel vekonyabb a vizsugar, annal forrobb, de
> telen meg akkor se, mert a bejovo viz hidegebb.
> Nehany tanyer es fazek elmosogatasara viszont jo.
> Akarhanyszor lehet nyitogatni, nincs veszteseg,
> addig fogyaszt, amig a viz jon, nagyon takarekos.

régen lemértem egy tárolós konyhai 10 literes dögöt,
volt benne hőszigetelés is, ennek ellenére
a " hőntartáshoz " pont annyit fogyasztott,
mintha 1szer fölmelegítettem volna,

rátettem egy nyomógombos relés előtétet (este 1 alkalommal
volt "konyhai élet" ) azonnal felére csökkent a napi energiahasználata