[Epitesz-barkacs] atfolyos elektromos vizmelegito

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Aug. 16., V, 17:08:21 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.08.16. 16:14:58 +2h-kor írta:

> Cserébe viszont legtöbbször nappali áramról megy.

ha viszont este van komolyabb használat, akkor az éjszakai
délelőtt abbahagyja, és estére már a hőfokcsökkenés
garantált.

ha 80celsiusra állítod a bojlert, és nincs éjszakai delejutánpótlás
délutánra már 60 - 70celsiusra csökken

> Mágusnak: fürdoszobába tutira nem jó. Régebben próbálkoztam egy
> 10kW-ossal, az is nagyon vérszegény volt. Szerintem fürdeni minimum 15kW
> kell, de ha van 20, az már elfogadható lehet. Na de ehhez meg ugye kell a
> delej rendesen. 3x25A full kihasználva képes kb 17kW-ra.

igen, ezt ismerem, hiszen az 1fázis 25A mellett az általam jelzett
16A-es a legkisebb elektromos átfolyású :-(