[Epitesz-barkacs] a szigeteloanyag vegig leegett

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Aug. 19., Sze, 22:22:23 CEST

Halihó!

topylista írta:
> Épp tegnap volt közgyűlés, hogy mi legyen a ház szigetelésével és ott a
> meghívott szakember azt mondta, hogy régebben ugyan nem kellett, de most
> már be kell iktatni égéshatároló részeket, hogy ekerüljék az ilyen
> eseteket.

  Ahogy néztem a képeket a tűz utáni nyomokkal, azt láttam, hogy a tűz nem
terjedt a szigeteléssel, mivel az ablaktól pár arasznyira már ép szigetelést
látni, és csak felfelé látszik elégett/elfolyt szigetelés, amerre a tűz
csapott ki az ablakon...
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor