[Epitesz-barkacs] beton fal

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Aug. 20., Cs, 20:17:38 CEST

Nem erről van szó. Ez egy tégla ház, nem lesz a többi szinten sem
hőszigetelés, csak vakolat helyretétel és újraszínezés. Ez egy
esztétikai felújítás, a mi ügyünk meg műszaki kérdés -rossz a
hőszigetelés. De azért kérdezem Tőletek, hogy ez mennyire számít rossz
hőszigetelésnek?
Hogy a többi szinten milyen tégla, és mennyi vakolat van a falakban, nem
tudom, de gondolom a tégla önmagában is sokkal többet szigetel, mint a
beton.

Gábor