[Epitesz-barkacs] beton fal

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Aug. 20., Cs, 21:27:00 CEST

jahajj. igy mar mas a keplet. es az egesz hazat csinaljak? mennyire jo allapotu az a fa dobozolas? ha van ra remeny, hogy meg 10-15 evet kibir, akkor lehetne gondolkozni a celluloz szigetelessl kifujason.

a 15cm beton az marha szar hoszigetelo. U lehet kb 3W/m2/K. egy atlag teglafal kb 1, mostanaban a minimum elvaras a .45, erdemes a .3-ra torekedni..

telen merni kellene a fal belso homersekletet.

vajk