[Epitesz-barkacs] beton fal

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Aug. 20., Cs, 22:30:35 CEST

Acs Gabor írta 20 Aug 2009  20:17 levelében:
> Nem erről van szó. Ez egy tégla ház, nem lesz a többi szinten sem
> hőszigetelés, csak vakolat helyretétel és újraszínezés. Ez egy
> esztétikai felújítás, a mi ügyünk meg műszaki kérdés -rossz a
> hőszigetelés. De azért kérdezem Tőletek, hogy ez mennyire számít rossz
> hőszigetelésnek?
Nagyon rossz, szerintem már az építésekor sem felelt meg az érvényes
szabványnak.

> Hogy a többi szinten milyen tégla, és mennyi vakolat
> van a falakban, nem tudom, de gondolom a tégla önmagában is sokkal
> többet szigetel, mint a beton.
Azok a tégla falak ennél biztos sokkal jobbak, de már azok sem
felelnek meg a mai előírásoknak, pedig azok még nem is túl szigorúak.
Érdemes lenne felbújtani a többi lakót, vagy legalább néhány
hangadót, hogy a közös képviselő csak ki akarja dobni a pénzüket
hőszigetelés nélkül.
Nézz utána a ma hatályos társasházi törvénynek. Tudtommal már nem
kell minden érdemi döntéshez egyhangú szavazás, akár le is
szavazható, még a közös képviselő is, ha sikerül hangadó többséget
szervezni.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu