[Epitesz-barkacs] beton fal

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Aug. 20., Cs, 22:46:51 CEST

Lehet, hogy ez lesz, a padlástéri szinten majdnem mindenkit ismerek, és
az komoly többség. A többi emeleten főleg öregek vannak, akik egész
évben (!) ki sem lépnek a lakásukból. Megpróbálok majd szerezni erről
egy szakvéleményt, azzal már jól meg lehet támogatni a dolgot.

Csak azt nem értem, miért kell az embernek minden triviális szirszarért
így megkűzdeni :(

Még az átok kéményseprőkkel is hátravan a harc.

Gábor