[Epitesz-barkacs] festek

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Aug. 20., Cs, 22:43:35 CEST

Szerintem a Xyladecor Color nagyon jó. Rugalmas, szóval nem fog
leperegni, 12 évet mond a gyártó. Tavaly olyan híreket hallottam, hogy
megszüntetik a gyártását. Remélem, rémhír volt, mert nagyon jó kis
festék, könnyű vele dolgozni és olcsó. Vízbázisú, teljesen egészségbarát.
Xylamonnal alapoztam, de még az sem muszáj, ebben van többféle kártevő
ellen védelem.

Gábor