[Epitesz-barkacs] festek

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Aug. 20., Cs, 22:52:58 CEST

Na, jól nézek ki, mert a weblapról is levették ezt a festéket. Biztos
nem éri meg túl tartós festéket gyártani :(
Most csak azt nem tudom, hogy mivel festem majd át, ha eljön az ideje,
mert ez egy gumiszerűen rugalmas festék, erre nem mehetek rá akármivel.
Meg van itt még pár rész, amit ellustálkodtam, akkor ezek más színűek
lesznek :(

6 éves tartóssággal, és mindenféle védelemmel itt az Oversol:
http://icipaints.hu/xyladecor/termekek.php?id=7
Úgy emlékszem, ennek is korrekt az ára.

Gábor