[Epitesz-barkacs] gaz felujitas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 21., P, 13:50:29 CEST

szepygab at gmail.com wrote:
> Nem tudják, de Te vagy a jogfolytonos tulajdonos, innentől Neked kell
> bizonyítanod, hogy nem Te voltál.

Szerintem túlspilázzátok a dolgokat.

Miről is van szó? Le akar szerelni egy gáztűzhelyet a srác, nem? És ha jól
sejtem, nem az egész gázórát kikötni, megszűntetni, hanem csak a
gáztűzhelynél lévő csővéget eltüntetni, lezárni, vagy odébb rakni, hogy ne
legyen ott cső.

Ha csak lezárni, akkor oda lehet csavarni a menetre egy zárókupakot.
Valszleg ezt tenné egy gázszerelő is. Ha meg a csövet jókora darabon
megszüntetni, akkor valahol elvágni, és vagy lehegeszteni a végét, vagy
menetet vágni rá, és zárókupakkal szintén lezárni.

Ha tűz lenne, ez akkor is megfelelő védelmet adna gázömlés ellen. Mi a
gond? Soha senki nem fogja a ház teljes lebontásáig se firtatni, hogy mi a
fene is van ezzel a csővel. Az is meglepne, ha bárhol bármilyen terven
szerepelne, hogy mi merre megy.