[Epitesz-barkacs] gaz felujitas

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Aug. 21., P, 16:16:19 CEST

jhidvegi írta 21 Aug 2009  13:50 levelében:
> Mir~Nl is van szó? Le akar szerelni egy gázt~nzhelyet a srác, nem? És ha jól
> sejtem, nem az egész gázórát kikötni, megsz~nntetni, hanem csak a
> gázt~nzhelynél lév~N cs~Nvéget eltüntetni, lezárni, vagy odébb rakni, hogy ne
> legyen ott cs~N.
Le merném fogadni, hogy az előírás szeint le kell hegeszteni

> Ha t~nz lenne, ez akkor is megfelel~N védelmet adna gázömlés ellen. Mi a
> gond? Soha senki nem fogja a ház teljes lebontásáig se firtatni, hogy mi a
> fene is van ezzel a cs~Nvel. Az is meglepne, ha bárhol bármilyen terven
> szerepelne, hogy mi merre megy.
Azért ha az utóbbi 10-15 éveben készült, akkor biztos meg vannak a
tervek.
Egyébként baj esetén nem véd meg, ha jól volt megcsinálva
(műszakilag), csak ha szabályos eljárás alapján.
Baj esetén a kérdések nem műszakiak, hanem ügyvédiek :-(

Udv

szepygab
http://jokaja.hu