[Epitesz-barkacs] gaz felujitas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 21., P, 17:01:24 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Le merném fogadni, hogy az előírás szeint le kell hegeszteni

Előírástól függetlenül én biztos ezt választanám, mert elég gyorsan
megvan.

> Azért ha az utóbbi 10-15 éveben készült, akkor biztos meg vannak a
> tervek.

És ki keresné meg?

> Egyébként baj esetén nem véd meg, ha jól volt megcsinálva
> (műszakilag), csak ha szabályos eljárás alapján.
> Baj esetén a kérdések nem műszakiak, hanem ügyvédiek :-(

Na azért, ha tűz van, és a tűzoltók kijelentik, hogy a gázhálózat
sértetlen (anélkül, hogy ismernék, hogy volt x idővel korábban), akkor a
kutya se fog a gázhálózat esetleges átalakítása miatt kutakodni. Márpedig,
ha csupa vascső van, igen jó eséllyel sértetlen is fog maradni - kivéve a
festését. Ha még ráadásul használaton kívül is van úgy, hogy sehol nincs
flexi, éghető cső, akkor pláne nem fognak vele foglalkozni.