[Epitesz-barkacs] gaz felujitas

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Aug. 21., P, 20:54:04 CEST

jhidvegi írta:
> Miről is van szó? Le akar szerelni egy gáztűzhelyet a srác, nem? És ha

Majdnem. A gazboilert is meg akarom szuntetni, es a mostani regi tipusu
feg kazan helyett egy korszeru kombi cirkot szeretnek feltenni.

Ma leszedtem az ontottvas radiatorokat, hogy mogottuk is ki tudjak
festeni, kisse budos, de teljesen tiszta atlatszo viz jott ki beloluk.
Ezen kicsit meglepodtem, mert hegesztett vascsovekkel, ontottvas
radiatorokkal, es regi feg kazannal volt kialakitva a futesi rendszer.
Ez -gondolom- kibir meg egy szezont igy, raerhet jovore korszerusiteni.
Olyat lehet (erdemes?) csinalni, hogy most mondjuk kicserelem csak a
kazant, aztan jovore meg a tobbi csoveket, radiatorokat?