[Epitesz-barkacs] szakaszolas 4,4kW-os miatt

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Aug. 22., Szo, 20:36:58 CEST

Erdos Zoltan  <silverst at t-online.hu> 2009.08.22. 19:43:34 +2h-kor írta:

> ed igy nagyon durvan hangzik

hát igen, a kényelemigény :-)

> nem lehetne a cuccot ugy megpiszkalni, hogy vmi lagyindito legyen benne?
> azaz bekapcsolaskor nem direktben kapja a futoaramot, hanem szepen
> felfuttatva.
> igazabol azt sem ertem, mi van kikapcsolhato probelma nelkul?

1 alkalommal vágott le órát, amikor mellette a mikrohullámú lett bekapcsolva :-(
(bár általában figyeltünk az "együdejűséget" )

pl. arra gondoltam, hogy egy átmeneti időre pl. letiltva a mikrohullám, 2 hűtőszekrény
egy szakaszn

pl 1 fázisnál a 32A-ig lehet sima óracserével (csak munkadíj fejében) megúszni
(ekkor pl. még nem kell műanyagdobozra felszentelt szerelő)