[Epitesz-barkacs] szakaszolas 4,4kW-os miatt

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Aug. 22., Szo, 21:21:59 CEST

én nem is értem a problémádat.

Te tudod, hogy mi az amit ki akarsz iktatni erre az időre, vagy nem ?

kiépítesz az órától egy drótot direktbe a villanyzabálódnak, a többit meg
úgy kapcsolod le ahogy akarod, relével vagy távirányítós cuccal, vagy amit
lehet kapni a kereskedelemben.

vagy tegyél fel egy 35 A-es SSR-t ami kapcsolja a fűtőbetétet és ha effektiv
csúcsban kapcsol a cucc, akkor nincs probléma.

bár ez nem oldja meg azt, hogy hűtőgép, mosogatógép, stb.összes fogyasztó
egyszerre.

DE

most ne haragudj meg amit írok, de kb. ez a helyzet :

én sem veszek kamiont, mert nem fér be a garázsomba.

ha tudom, hogy 25A van akkor nem veszek olyan fogyasztót amihez szinte
mindent ki kell kapcsolnom, hogy használhassam.

vagy bele nyúlok a zsebembe és veszek még 10A -t és így lesz összesen 35A,
vagy még egy fázist, stb.
(régi áron 2000+áfa/A áron, azóta asszem már sokkal drágább)
és akkor nincs ilyen probléma, hogy mit kapcsoljak le amíg kezet mosok.

pl. egy 10 literes kis kézmosó boyler tökéletesen megfelel a célnak és csak
1500W-os.

nekem meg tökéletesen megfelel az éjszakaira kötött 120 literes
villanyboyler, fürdésre, kézmosásra, mosogatásra és még minden máshoz amihez
meleg víz kell. pl. teát is simán a boyler meleg vízből iszok.

persze nálam 3*20A nappal és 2*10+1*20A éjjel van