[Epitesz-barkacs] szakaszolas 4,4kW-os miatt

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2009. Aug. 22., Szo, 21:42:38 CEST

ez egy futoszal,aminek a hideg ellenallasa jocskan mas lehet,mint a
meleg... raadasul a franc se tudja, belul hogy van felcsavargatva,
szamit-e induktive... remeljuk nem..
azert en ovatos lennek, bar tudom, neked 20A gyengearam  :-)
ja mellesleg a 20A a 25 hoz kepest erdekes. kerdes, milyen a
kismegszakito..ha a szokasos haztartasi, akkor ki kell birja..