[Epitesz-barkacs] koltoztetes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 22., Szo, 22:58:25 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Főleg, hogy utána is lehet szarokat pakolni bele, amik a garázs bal
> hátsó sarkában várnak a régészekre... :-) Régi jegyzetek, babaruhák, bár
> azt inkább elajándékozzuk, meg még ezerféle majd jó lesz valamire
> haszonanyag, aminek a kilencven százalékát persze sohasem használja az
> ember, de ha egyszer kell, akkor nagyon :-)

Ezzel a "jó lesz még valamire" dologgal vigyázni kell - mondom sok év
tapasztalatából.
Ha dobozolsz, akkor valami elég részletes leltárfélét is érdemes kreálni,
amit jól átlátsz. Ha nem, akkor tutira a felejtés homályába borul a zöme
annak, ami van. Én már nemegyszer vásároltam olyan anyagot, ami volt
itthon, csak nem tudtam már róla.

Most meg már akkora a lomos, hogy a rendezés óriási meló lenne. Ez lesz az
egyik programom a nagy távozás előtt, bár mondta valaki, hogy nem érdemes
sokat foglalkozni vele, mert az örökösök 2 nap alatt megoldják. Van benne
valami. Azért lehet, hogy megpróbálom mégis én megoldani.