[Epitesz-barkacs] koltoztetes

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Aug. 22., Szo, 23:04:32 CEST

jhidvegi írta:
> Ezzel a "jó lesz még valamire" dologgal vigyázni kell - mondom sok év
> tapasztalatából.
> Ha dobozolsz, akkor valami elég részletes leltárfélét is érdemes
> kreálni, amit jól átlátsz. Ha nem, akkor tutira a felejtés homályába
> borul a zöme annak, ami van. Én már nemegyszer vásároltam olyan anyagot,
> ami volt itthon, csak nem tudtam már róla.

Eddi gén soha életemben nem laktam olyan helyen, ahol egy 5 nm-es
spejznél nagyobb műhelyem lett volna (kisebb megszakításokkal belvárosi
vagyok amióta élek), de még így is előfordul olyan, hogy valamit a
kezembe veszek, és elcsodálkozom, hogy nekem ilyenem is van, aztán
persze előjön, hogy ez anno milyen olcsó volt a bótba, aztán
bespejzoltam belőle. Most meg, hogy a nyakamba szakadt 30 nm
garázs+műhely, meg még ennyi padlás, ahol már az előző gazda is
,,hobbiszobát'' üzemeltetett, előre félek, hogy mi szart fogok én oda
begyűjtögetni.

> Most meg már akkora a lomos, hogy a rendezés óriási meló lenne. Ez lesz
> az egyik programom a nagy távozás előtt, bár mondta valaki, hogy nem
> érdemes sokat foglalkozni vele, mert az örökösök 2 nap alatt megoldják.
> Van benne valami. Azért lehet, hogy megpróbálom mégis én megoldani.

Segítsünk? Szerintem páran egy fél nap alatt rendet vágunk, főleg ha még
lomi időre időzíted, meg van oldva az elhordás is, egyik fele általunk,
másik fele a lomis cigányok által, harmadik fele meg a kukásoké :-)