[Epitesz-barkacs] Panelfúrás... :)

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Aug. 23., V, 09:43:55 CEST

Halihó!

jhidvegi írta:
> Az a lényeg, hogy valami pneu ütvefúró legyen. Nem a gép megy úgyse
> tönkre, hanem a fúró, ha sikerül vasat találni. Nem célszerűbb venni
> egyet? Akármikor kellhet. Tök olcsók is vannak, és annyira egyik se gagyi,
> hogy ne tudnád sok-sok éven át használni, ha csak ott kell furkálni
> alkalmanként valahány ilyen-olyan lyukat.

  Kell két polcnak lyuk a konyhában, meg talán kettő lyuk a nappaliban és
többé nem akarok lyukat fúrni betonba... ehhez pedig eléggé nagy beruházás egy
pneumatikus ütvefúró... :)
  Jah, vettem egy újabb olcsó fúrógépet, mert a régi - ami kibírt 8 évet és
sok-sok lyukat - a felújítás közben megdöglött. Úgy tűnt, hogy túlmelegedett
és nem indult el többet. Lehet ezzel valamit kezdeni? Vagy átveszik valahol,
mint hasznos hulladék, vagy dobjam ki?
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor