[Epitesz-barkacs] Panelfúrás... :)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 23., V, 12:58:54 CEST

Auth Gábor wrote:

>   Kell két polcnak lyuk a konyhában, meg talán kettő lyuk a nappaliban
> és
> többé nem akarok lyukat fúrni betonba... ehhez pedig eléggé nagy
> beruházás egy
> pneumatikus ütvefúró... :)

Ez méltányolható - lenne, ha valóban így lenne. Tedd el ezt az emiledet,
majd próbáld összeszámolni, hogy még hány lyukat kell betonba fúrnod az
idők során. Legalábbis, ha van feleséged. :-)

>   Jah, vettem egy újabb olcsó fúrógépet, mert a régi - ami kibírt 8 évet
> és
> sok-sok lyukat - a felújítás közben megdöglött. Úgy tűnt, hogy
> túlmelegedett
> és nem indult el többet. Lehet ezzel valamit kezdeni? Vagy átveszik
> valahol,
> mint hasznos hulladék, vagy dobjam ki?

Nincs ötletem. Megjavítani biztos nem érdemes. Talán a legkevésbé károsító
dolog, ha asszem a corákban (legalábbis az M0 mellettiben) található
konténerek vmelyikébe rakod. Oda mindenféle számtech holmit, beleértve a
monitorokat is, be lehet dobálni. Egy fúrógép nem fog onnan kiríni.
Esetleg a hálózati zsinórját vágd le, jó lehet az még valamire. :-)