[Epitesz-barkacs] szakaszolas 4,4kW-os miatt

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Aug. 23., V, 17:47:43 CEST

Szia!

Ez biztos? Ilyen kikötést anno én nem hallottam, és amikor
megnéztem a letört búrájú izzókat, emlékeimben még a 100-as
alatti égőknél is elvékonyított szál él. Ez csak a megszépítő
messzeség? Vagy a kismegszakítók lettek precízebbek, vagy
tényleg az izzók kiégésénél van valami változás, mert az
utóbbi (talán) 20 évben tapasztaltam azt, hogy szinte biztosan
leverik az automatát.

Üdv
pi