[Epitesz-barkacs] koltoztetes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 23., V, 19:54:51 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Eddi gén soha életemben nem laktam olyan helyen, ahol egy 5 nm-es
> spejznél nagyobb műhelyem lett volna (kisebb megszakításokkal belvárosi

Ha valaki picit is hajlamos gyűjtögetni a "jó lesz az még" elve alapján,
annak az összes rendelkezésre álló helye előbb-utóbb megtelik. :-)

> ,,hobbiszobát'' üzemeltetett, előre félek, hogy mi szart fogok én oda
> begyűjtögetni.

Ez a módszer, amit írtam, leltár készítése nagyban segíthet a dolgon. De
ezt csak az elején lehet elcsípni, később már marha nagy meló.

> Segítsünk? Szerintem páran egy fél nap alatt rendet vágunk, főleg ha még
> lomi időre időzíted, meg van oldva az elhordás is, egyik fele általunk,
> másik fele a lomis cigányok által, harmadik fele meg a kukásoké :-)

Gondoltam, hogy ha majd látom a végét, hagyok egy levélkét a
gyerkőceimnek, hogy mielőtt konténereket hozatnának, meg akik azokat
megrakják, írjanak egy emilt ide meg az elektro-ra, és lehet jönni
turkálni. Akkor már nem fogom szégyellni. A jobb érzésűek egy-egy
értékesebb holmiért akár talán adnának is valami aprópénzt.