[Epitesz-barkacs] Panelfúrás... :)

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Aug. 23., V, 21:39:50 CEST

Halihó!

Pataki István írta:
> Azért elmesélem egy élményemet: ismerősömnek kellett
> néhány 6-os (8-as?) (vagy 20 éve volt) tiplinek lyukat fúrni
> házgyári panelbe. 800W-os hagyományos ütvefúróval láttam neki.
> Szörnyű volt. A fúró elmászott, eltört, felizzott, én meg
> égtem. Nem kívánom senkinek.

  A pécsi lakásban a hajópadlót tettem le úgy, hogy minden másodikat három
csavarral és tiplivel odahúztam a padlóhoz. Ahhoz jó volt a megdöglött
fúrógép, gondolom gyengébb anyag volt a födém. Na, a fúrószár az viszont
trükkös volt, ugyanis le volt marva a felső részén 4-5 cm hatszögre, így nem
tudott megforogni a tokmányban, illetve a marás vállánál felütközött a
tokmányba és nem tudott beljebb csúszni... :)
  Most is ezzel próbáltam, de 1-2 perc alatt sikerült csinálnom kettő darab 2
cm mély lyukat... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor