[Epitesz-barkacs] Talajfúró

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Aug. 23., V, 23:43:31 CEST

Sziasztok!

Azért ez így elég kellemetlen. Mi lesz ez? Földelés? Én mégis
megpróbálnám a leverést. Nem kell kihordani az anyagot, elég
ha elrepeszti a követ és akkor már szét tudja nyomni. Legalább
20-as rúdvasat kihegyeznék és sűrű svédfogós forgatások
közepette kalapálnám lefele. Szintén forgatások közepette
megfelelő erőáttétellel (emelő) vissza is lehet húzni, hogy
újból ki tudd hegyezni.

Üdv
pi