[Epitesz-barkacs] satupad - munkaasztal

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Aug. 24., H, 15:54:53 CEST

Hofferek Attila írta 24 Aug 2009  15:47 levelében:
> Mib~Nl csinálnátok?
Az ilyesmi abból szokott készülni, ami akad odahaza.
Anno építkezés végén maradtak 22 cm széles pallóim, meg néhány méter
körüli hosszúságú gerenda darab, olyan 18x18 centisek.
Asztalossal abból csináltattam, 2,7 m hosszú, 70 cm mély, hatlábú
asztalt. Összerakta, legyalulta. Én bekentem vizes diópáccal
sötétbarnára és a lapját bekentem 2-3 réteg csónaklakkal. 25 év után -
 a költöztető munkások bánatára :-) -  jött velünk, és ideiglenes
konyhaasztalként szolgált. Ha az unokámnak egyszer lesz műhelye, ez
még abban is asztal lesz, pedig volt ezen már trabant motortól kezdve
sokminden. Mondjuk hegeszteni nem szoktam (nem tudok).

Udv

szepygab
http://jokaja.hu