[Epitesz-barkacs] satupad - munkaasztal

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Aug. 24., H, 15:47:16 CEST

Miből csinálnátok? Multifunkciós barkácsasztal lenne, éppen mit csinálok
attól függően lenne épp asztalos, lakatos, bőrdíszműves, stb munkahely.
Milyen "mélységű" lenne? A szélessége az adott, faltól falig 2m, ilyen
széles lesz, az egyik oldalon a faltól kb 50 cm-re lesz egy 125-ös satu,
alatta jó nagy fiókok. Az asztal lapja miből legyen? Valami 10 vagy több
mm vastag kazánlemezre gondoltam első körben, így hegeszteni is lehet
közvetlenül rajta, elég az asztal lábára csíptetni a testet. A lábakat
(6 db) vagy valami vastag csőből, vagy zárt szelvényből gondoltam,
60x60-as vagy ilyesmi. Esetleg betonnal, vagy homokkal kiöntve (szükséges?).

--
http://polleninfo.hu/
Minden, ami pollen. Heti SMS, vagy e-mail pollenjelentés.