[Epitesz-barkacs] Magikus furesz

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Aug. 25., K, 15:00:23 CEST

jhidvegi írta:

> De igen - hacsaknem szalagfűrészen vágom. De itt úgy jött le, mintha
> "deügyesezafazon", amiért olyan egyenes vonalakat tud vágni.

> Jó, de nem mindegy, hogy milyen sűrűn cseréli. Bemutatóhoz lehet minden
> darabhoz újat rakni, otthon ezt nem fogod elkövetni, mert annyiért már
> géppel is kivágják.

Ja nem úúúúúgy, hanem más fajta lapot használ. Elég tartósak ezek a
lapok, a körcsarnokban az ember nem is emlékszem, hogy cserélt volna.

> Biztos az is nagyon szuper volt, de hogy nem azzal vágta a mittudomén
> gipszkartont vagy fát is, az biztos. Ez a kanyargós vágás csak egy
> dolgot feltételez: elég jól ki vannak hajtogatva az amúgy keskeny lap
> fogai.

Persze, hogy nem azzal. Mutatja is, amikor a homokkupac tetejére
teszegeti a különféle fajtájú lapokat.

> Ez tetszett benne talán a legjobban, hogy egy mozdulattal cserélhetőek a
> lapok. A többi dologban biztos nincs semmi újdonság.

Talán még a lapok anyaga. Sima serbliacéllal nem vágja el a szeget, az
biztos.