[Epitesz-barkacs] Magikus furesz

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Aug. 25., K, 15:07:45 CEST

egy szeget azert nem tul nagy mutatvany elvagni, tok lagy anyagbol van. es a fa, amin demozik, az is lehet valami ritkaszalu fenyo, vagy akar balsafa is. vagjon vele tolgyet vagy akacot. raadasul baromi ritkan akarok kacskaringoban vagni, cserebe egesz sokaig kerestem a fureszt, es tanultam fureszelni, mire kepes lettem egyenesen es derekszogben fureszelni.

vajk