[Epitesz-barkacs] Magikus furesz

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Aug. 25., K, 15:05:26 CEST

egyszer egy ilyen aruhaz eloterben mutogatott egy faszi egy furohegyet. hogy az mindent visz es sose kopik el. volt ott egy rendes reszelonek kinezo dolog, tele lyukkal mint a sajt, es elottunk it furt bele egy ujabbat egy kezi elektromos furoval.

kollegamnak megtetszett a dolog, es mondta megveszi. a faszi elovett egy dobozosat. kollegam mondta nem-nem, azt keri ami a furogepben van. az nem elado. vitatkoztak egy kicsit, de amivel a demot tartotta, azt nem lehetett megvenni.

vajk