[Epitesz-barkacs] Magikus furesz

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Aug. 25., K, 22:11:57 CEST

>Mintha le akarnal hasitani egy vekony reteget a
>korol, a kovel szembe tolod az elet?

>Az elet tulajdonkepp "polírozni" kell, ha nem szembe mozgatod, akkor
>"szakálla" lesz, szembe mozgatva pedig ezt letöröd róla.

Latni ilyet is, olyat is. A fenoko nyilvan
barmelyik iranyban viszi az acelt. Olvastam olyan
fenesi leirast, hogy addig kell huzni a kovon,
amig meg nem jelenik a sorja. Aztan mar egy
finomabb kovon kell folytatni, ami leszedi a sorjat.
Szerintem egy kovon nem is lehet megfeleloen
finom elet kialakitani. Ha tul finom a ko, akkor
az eletben nem szed le eleg anyagot, ha tul
durva, akkor meg nem lesz eleg finom az el.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu